Кафедра психології і педагогіки дошкільної освіти

Соціально-психологічний факультет > home > Кафедри > Кафедра психології і педагогіки дошкільної освіти
kafedra_sif-new3

Забезпечення освітнього процесу

Перелік дисципліни, що забезпечує кафедра ОПП Психологія на 2024-2025 н.р. 
Перелік вибіркових компонентів для здобувачів ОПП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти
Перелік дисципліни, що забезпечує кафедра для здобувачів спеціальності 053 Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти на 2023-2024 н.р.
Тематика кваліфікаційних робіт ОПП Психологія на 2024-2025 н.р.
Тематика кваліфікаційних робіт на ОПП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти (2023) р.
Тематика кваліфікаційних робіт на ОНП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти (2023) р.
Теми кваліфікаційних робіт для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП Дошкільна освіта на 2023-2024 н.р.
Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з психології для здобувачів вищої освіти ОПП Психологія (2024 р.)
Внутрішня академічна мобільність.

Навчальні плани здобувачів вищої освіти

Навчальний план ОПП Психологія 2024-2025 н.р. другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма навчання)
Навчальний план ОПП Психологія 2024-2025 н.р. другого (магістерського) рівня вищої освіти (заочна форма навчання)
Навчальний план ОПП Психологія 2023-2024 н.р. другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма навчання)
Навчальний план ОПП Дошкільна освіта 2024-2025 н.р. першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (денна форма навчання)
Навчальний план ОПП Дошкільна освіта 2024-2025 н.р. другого (магістерського) рівня вищої освіти (денна форма навчання)

Навчально-методичне забезпечення практ

Бази практик для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія на 2024-2025 н.р.
Бази практик для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія на 2023-2024 н.р.
Робоча програма викладацької практики у закладах фахової передвищої освіти ОПП Психологія на 2024-2025 н.р.
Робоча програма практики з надання психологічної допомоги ОПП Психологія на 2024-2025 н.р.
Робоча програма дослідницько-психологічної практики ОПП Психологія на 2024-2025 н.р.
Робоча програма дослідницько-психологічної практики ОПП Психологія на 2023-2024 н.р.
Робоча програма практики з надання психологічної допомоги ОПП Психологія на 2023-2024 н.р.
Методичні рекомендації щодо проведення практики з надання психологічної допомоги ОПП Психологія
Графік практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія на 2024-2025 н.р. .
Графік проведення практики для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 053 Психологія на 2023-2024 н.р.

Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту курсових та кваліфікаційних робіт:

Науково-методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційної роботи для магістра здобувачів вищої освіти спеціальності 053 Психологія другого (магістерського) рівня (оновлення відповідно до змін нормативних документів) (2024 р.)
Методичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи для здобувачів освіти другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП Дошкільна освіта на 2024-2025 н.р.
Методичні рекомендації до виконання захисту і курсових робіт для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП Дошкільна освіта на 2024-2025 н.р.

Науково-методичні рекомендації щодо написання кваліфікаційної роботи для магістра здобувачів вищої освіти спеціальності 053 Психологія другого (магістерського) рівня
Методичні рекомендації до виконання та захисту кваліфікаційної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти ОП Дошкільна освіта на 2023-2024 н.р.
Методичні рекомендації до захисту і курсових робіт для здобувачів освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОП Дошкільна освіта на 2023-2024 н.р.
Методичні рекомендації до написання, оформлення та захисту курсових та кваліфікаційних робіт

Close

Навчально-методичне забезпечення ОП

ОПП Дошкільна освіта першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Силабуси навчальних дисциплін (2024 р.) Робочі програми навчальних дисциплін (2024 р.)
Психодіагностика і психокорекція в ЗДО
Історія дошкільної педагогіки
Основи психолого-педагогічних досліджень
Виховання і розвиток дітей раннього віку
Етнографія дитинства
SТЕМ – технології в сучасному освітньому просторі
Теорія та методика ознайомлення дітей дошкільного віку з природою
Козацька педагогіка
Готовність до батьківства
Інтерактивні методи навчання грамоти дітей старшого дошкільного віку
Культура мовлення вихователя і практикум з виразного читання. Теорія та методика навчання рідної мови та розвитку мовлення дітей дошкільного віку
Експериментальна психологія в закладі дошкільної освіти
Психолінгвістична діагностика і психолінгвістична корекція в ЗДО
Психологія дошкільника

ОПП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти

Силабуси навчальних дисциплін (оновлення відповідно до змін нормативних документів) (2024 р.) Робочі програми навчальних дисциплін (оновлення відповідно до змін нормативних документів) (2024 р.)
Психологія саморегуляції особистості
Дискурсивно-мовленнєва активність психолога
Консультативна психологія
Методика викладання психологічних дисциплін у фахових коледжах
Методологія та методика психологічних досліджень
Соціальна антропологія
Професійна комунікація іноземною мовою
Психокорекція деструктивних психічних станів
Психологічна реабілітація
Терапевтична психологія
Цифрові інструменти в освітній діяльності психолога
Психологія саморегуляції особистості
Дискурсивно-мовленнєва активність психолога
Консультативна психологія
Методика викладання психологічних дисциплін у фахових коледжах
Методологія та методика психологічних досліджень
Соціальна антропологія
Професійна комунікація іноземною мовою
Психокорекція деструктивних психічних станів
Психологічна реабілітація
Терапевтична психологія
Цифрові інструменти в освітній діяльності психолога

ОПП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти

Силабуси навчальних дисциплін (2024 р.) Робочі програми навчальних дисциплін (2024 р.)
Психологія саморегуляції особистості
Методологія та методика психологічних досліджень
Професійна комунікація іноземною мовою
Дискурсивно-мовленнєва активність психолога
Консультативна психологія
Методика викладання психологічних дисциплін у фахових коледжах
Соціальна антропологія
Психокорекція деструктивних психічних станів
Психологічна реабілітація
Терапевтична психологія
Цифрові інструменти в освітній діяльності психолога
Психологія саморегуляції особистості
Дискурсивно-мовленнєва активність психолога
Консультативна психологія
Методика викладання психологічних дисциплін у фахових коледжах
Методологія та методика психологічних досліджень
Соціальна антропологія
Професійна комунікація іноземною мовою
Психокорекція деструктивних психічних станів
Психологічна реабілітація
Терапевтична психологія
Цифрові інструменти в освітній діяльності психолога

ОПП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти

Силабуси навчальних дисциплін (2023 р.) Робочі програми навчальних дисциплін (2023 р.)
Психологія саморегуляції особистості
Дискурсивно-мовленнєва активність психолога
Консультативна психологія
Методика викладання психологічних дисциплін у фахових коледжах
Методологія та методика психологічних досліджень
Соціальна антропологія
Професійна комунікація іноземною мовою
Психокорекція деструктивних психічних станів
Психологічна реабілітація
Терапевтична психологія
Цифрові інструменти в освітній діяльності психолога
Психологія саморегуляції особистості
Дискурсивно-мовленнєва активність психолога
Консультативна психологія
Методика викладання психологічних дисциплін у фахових коледжах
Методологія та методика психологічних досліджень
Соціальна антропологія
Професійна комунікація іноземною мовою
Психокорекція деструктивних психічних станів
Психологічна реабілітація
Терапевтична психологія
Цифрові інструменти в освітній діяльності психолога

Close

Неформальна/Інформальна освіта здобувачів

ОНП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти

Свідоцтво Крамаренко Г. (1)
Свідоцтво Решетняк С. (1)
Сертифікати Столяренко Р. (1)

ОПП Психологія другого (магістерського) рівня вищої освіти

Сертифікати Вавілова Л. (1)
Сертифікати Герман Н. (1, 2)
Сертифікати Головач А. (1, 2, 3, 4)
Сертифікати Драпей А. (1)
Сертифікати Дубина В. (1)
Сертифікати Захаренко О. (1, 2)
Сертифікати Калниболотчук К. (1)
Сертифікати Кінаш Ю. (1, 2, 3, 4, 5, 6, 7)
Сертифікати Козак З. (1)
Сертифікати Конончук Л. (1, 2)
Сертифікати Кривошея С. (1)
Сертифікати Марченко Б. (1, 2, 3, 4)
Сертифікати Орел Р. (1)
Сертифікати Шафоростова О. (1, 2, 3, 4)

Close

Кафедра психології і педагогіки дошкільної освіти заснована в 1988 році. Очолює кафедру доктор психологічних наук, професор академік НАВО України Л.О. Калмикова.  Сьогодні кафедра – це науковий і навчальний осередок, співтовариство однодумців, об’єднаних ідеєю модернізації дошкільної освіти, створення новацій та впровадження інноваційних технологій в практику ЗДО і ЗВО.

Місія кафедри – служити дитині, людині, Україні, дошкільній освіті.

Візія кафедри – оптимальна і гармонійна модернізація підготовки фахівців для дошкільної освіти, високий рівень наукової і освітньої корпоративності та інноваційності, прагнення до фахової досконалості, лідерство. За загально університетським рейтингом кафедра посідає друге почесне місце.

Навчально-науковий процес на кафедрі забезпечують 8 професорів, 7 докторів психологічних наук і 1 доктор педагогічних наук, 7 доцентів, кандидатів педагогічних наук, 1 доктор філософії (053 Психологія), старший викладач, 2 старших викладача і 1 викладач, кандидат педагогічних наук. При кафедрі функціонують дві лабораторії: «Психолінгвістика розвитку» (завідувач – професор Харченко Н.В.) і «Духовний розвиток особистості» (завідувач – доцент Химич Н.Є.).

Колектив кафедри працює над ініціативною темою: «Модернізація дошкільної освіти в третьому десятилітті ХХІ століття», публікує статті в наукових виданнях групи «А» і групи «Б», щорічно проводить дві міжнародні науково-практичні конференції: «Психолінгвістика в сучасному світі» та «Інноваційні технології в дошкільній освіті».

 Гордістю кафедри є започаткований в 2008 році збірник наукових статей «Psycholinguistics», який індексується в науковометричних базах Scopus i Web of Science.

В 2022 році на кафедрі започатковано новий журнал «Preschool Education: Global Trends» («Дошкільна освіта: світові тенденції»).

Члени кафедри є учасниками як держбюджетного наукового проекту «Розроблення інноваційної моделі діагностики, корекції та профілактики девіантної поведінки моделі України, спричиненої перебуванням в умовах природних та техногенних надзвичайних ситуацій (наслідки пандемії COVID-19)» №2020.01/0213, так і міжнародного грантового наукового проекту «Literacy Problems of Roma Children from Poland and Ukraine in the German Schools» №ZFIN 12111022».

На кафедрі функціонує наукова школа «Динаміка становлення психолінгвістики в Україні в контексті розвитку світової науки» (науковий керівник – професор Л.О. Калмикова).

Члени кафедри успішно працюють над підвищенням рівня своєї фахової компетентності, удосконаленням освітнього процесу як в плані оновлення завдань і змісту навчання, так і в плані оптимізації методів і форм навчання при  підготовці бакалаврів і магістрів дошкільної освіти.

КЕРІВНИЦТВО

Калмикова Л.О.

Калмикова Лариса Олександрівна

доктор психологічних наук, професор

Завідувач кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти

Особистий профіль »

ЗАСТУПНИКИ

Мисан І.В.

Мисан Інна Володимирівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Заступник з навчально-методичної роботи

Особистий профіль »

Лохвицька Л.В.

Лохвицька Любов Василівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Заступник з науково-проєктної роботи

Особистий профіль

Харченко Н.В.

Харченко
Наталія Валентинівна

доктор психологічних наук, професор

Заступник з міжнародної роботи

Особистий профіль

Чернякова О.І.

Рудківська Наталія Леонідівна

старший викладач

Заступник з виробничої роботи

Особистий профіль

Дем'яненко С.Д.

Дем’яненко
Світлана Дмитрівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Заступник з профорієнтаційної роботи

Особистий профіль

СКЛАД

Андреєва Т.Т.

Андреєва Тамара Титівна

кандидат філософських наук, доцент

Особистий профіль   »

Ткач Т.В.

Ткач Тамара Володимирівна

 доктор психологічних наук, професор

Особистий профіль   »

Кириченко Т.В.

Кириченко Тетяна Василівна

кандидат психологічних наук, доцент

Особистий профіль   »

Калмигов Г.В.

Калмиков
Георгій Валентинович

доктор психологічних наук, доцент

(за сумісництвом)

Волженцева І.В.

Волженцева Ірина Вікторівна

доктор психологічних наук, професор

(за сумісництвом)

Особистий профіль

lyla-1-243x250

Лила Магадалина Василівна

кандидат психологічних наук, доцент

Особистий профіль  »

Кролівець Ю.В.

Кролівець Юлія Віталіївна

доктор філософії в галузі психології, викладач

Особистий профіль

Рудківська Н.Л.

Чернякова Олена Іванівна

кандидат педагогічних наук, старший викладач

Особистий профіль

Химич Н.Є.

Химич Нінель Євгенівна

кандидат педагогічних наук, доцент

Особистий профіль

IMG_1970_1 (1)

Луценко Ірина Олексіївна

доктор педагогічних наук, професор

Особистий профіль

СТАРШИЙ ЛАБОРАНТ

Пекарська С.О.

Пекарська Софія Олександрівна

ГРАФІК РОБОТИ

Пн. – Пт. – 830–1700
Сб. – Нд. – вихідний

Обідня перерва: 1230–1300

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Адреса: 08401, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Сухомлинського, 30, корпус № 1, поверх № 2, каб. 210.

+38 (04567) 5-87-92

 kafedra_phdpu@ukr.net; kafedra_phdpu@i.ua

Facebook