Викладачі кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти долучилися до участі в тренінгу «LEGO Foundation»: готуються до впровадження нової навчальної дисципліни для майбутніх вихователів

Соціально-психологічний факультет > Новини кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи > Викладачі кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти долучилися до участі в тренінгу «LEGO Foundation»: готуються до впровадження нової навчальної дисципліни для майбутніх вихователів

28-29 серпня 2023 року викладачі кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти факультету історичної і соціально-психологічної освіти Університету Григорія Сковороди в Переяславі взяли участь в координаційній зустрічі-тренінгу для представників закладів, які впроваджуватимуть навчальну дисципліну «Гра у закладах дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід». Зустріч зорганізовану «LEGO Foundation» в Україні відвідали кандидат педагогічних наук, доцент Світлана Дем’яненко; PhD з психології, старший викладач Юлія Кролівець і кандидат педагогічних наук, доцент Любов Лохвицька.

Захід передбачав ознайомлення з передовими технологіями впровадження ігрових методів навчання в освітній процес закладів дошкільної освіти та виявлення їхнього впливу на формування ключових компетентностей у дітей дошкільного віку, а також на розвиток соціально-емоційної сфери. Як розповідають сковородинівки, учасники тренінгу долучалися до практичного виконання різноманітних вправ, мозкового штурму, генерування ідей. Паралельно із цим розглядалися питання теоретичного обґрунтування сутності гри в організації освітнього процесу з дітьми дошкільного віку.

У ході зібрання керівниця освітніх ініціатив The LEGO Foundation в Україні Оксана Рома розповіла присутнім про особливості The LEGO Foundation і її співпрацю з Міністерством освіти і науки України. Наголосила, що The LEGO Foundation вже має свою історію в українській системі освіти і охоплює діяльність із закладами дошкільної освіти, НУШ, інститутами післядипломної педагогічної освіти і закладами вищої освіти.

«Головний акцент – це діяльність, що своїм фундаментом має навчання через гру і дає можливість розкрити індивідуальні можливості кожної дитини. Ігрове навчання є важливим для всебічного розвитку дітей, а також для розвитку когнітивної, соціальної, емоційної, креативної та фізичної сфер, які є необхідними для того, щоб діти ставали потужними агентами змін у власному житті та володіли достатніми навичками, щоб впоратися з будь-якими труднощами», – підкреслила пані Оксана.

Університет Григорія Сковороди в Переяславі відповідно укладеної угоди і положень Меморандуму про взаєморозуміння між Міністерством освіти і науки України та The LEGO Foundation, запроваджує в цьому навчальному році для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта викладання нової навчальної дисципліни «Гра у закладах дошкільної освіти: цілісний погляд, системний підхід». Бємося об заклад, цьогоріч на студентів-дошкільників чекає багато ноу-хау.

Пресцентр кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти

Недавні записи

Категорії