Здобувачі кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти – серед переможців X Всеукраїнського творчого конкурсу «З Григорієм Сковородою крокуємо в майбутнє»

Соціально-психологічний факультет > Новини кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти > Здобувачі кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти – серед переможців X Всеукраїнського творчого конкурсу «З Григорієм Сковородою крокуємо в майбутнє»

Серед заходів, присвячених вшануванню пам’яті Григорія Сковороди, в УГСП проходив щорічний, започаткований десять років тому, всеукраїнський конкурс «З Григорієм Сковородою крокуємо в майбутнє». За традицією до нього долучилися й студенти спеціальності 012 Дошкільна освіта, вихованці кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти соціально-психологічного факультету Університету Григорія Сковороди в Переяславі.

Горді повідомити, що робота студентки 4 курсу Аліни Шахрайчук, підготовлена під науковим керівництвом викладачки Тамари Андрєєвої, отримала почесне І місце у номінації «Образ і постать Г.Сковороди в різножанровому мистецтві».

У номінації «Власна інтерпретація творів Г. Сковороди» І місце, під науковим керівництвом викладачки Лариси Харченко, розділили студентка ІІ курсу спеціальності Дошкільна освіта Юлія Брик та студентка І курсу факультету гуманітарної освіти і соціальних технологій Валентина Лясковська.

Сковородинівцям дуже приємно, що до конкурсу долучилися студенти Ізмаїльського державного гуманітарного університету, зокрема студентка ІІІ курсу спеціальності Дошкільна освіта Ельвіра Заріфуліна, під науковим керівництвом викладачки Тамари Андрєєвої, представила чудову презентацію про життєвий шлях і творчість Григорія Сковороди.

Нагадаємо, що минулоріч роботи наших студентів Анни Дмитренко, Аліни Шахрайчук і Анни Скряги теж були представлені на цьому ж конкурсі та, навіть потрапили до відео, яке після відвідин альма-матер оприлюднив на свої соцмережевих сторінках Президент України Володимир Зеленський:

Пресцентр кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти

Недавні записи

Категорії