Як вже розповідав сайту університету, 20 березня 2024 року, на засіданні Вченої ради Університету Григорія Сковороди в Переяславі відбулось урочисте вручення дипломів випускникам аспірантури, які успішно захистили дисертації на здобуття наукового ступеня доктор філософії зі спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки. Колектив науковців поповнили 5 докторів філософії кафедри освітології та педагогічної інноватики соціально-психологічного факультету УГСП.
Озираючись назад варто пригадати те, що кожен з нинішніх докторів філософії розкривав у своїй дисертації важливі аспекти освітніх та педагогічних наук, приносячи нові ідеї та підходи до скарбниці вирішення актуальних проблем у галузі:
Ханна Азман зосередила своє дисертаційне дослідження на формуванні моральних цінностей в шкільній освіті Ізраїлю. Її робота допомогла зрозуміти процес становлення особистості та соціальної компетентності школярів у контексті морально спрямованої особистості.
Робота Ольги Костюкевич присвячена аналізу тенденцій вищої освіти країн світу у ХХІ столітті, з фокусом на необхідності вивчення досвіду організації вищої освіти та модернізації освітньої галузі України. Її дослідження орієнтоване на розвиток кадрового потенціалу закладів вищої освіти та підвищення якості підготовки майбутніх фахівців.
Натомість Богдан Бандур розкрив у своїй дисертації проблему готовності майбутніх викладачів вищої освіти до інноваційної діяльності з використанням імітаційних технологій навчання та розробив практичні методичні рекомендації для поліпшення професійної підготовки студентів.
Актуальність дослідження Олександра Іваненка обумовлена стрімким розвитком інноваційних технологій, а також впровадженням моделей дистанційного та змішаного навчання, що розширюють традиційні підходи до навчання в закладах вищої освіти новими організаційними моделями.
Натомість значущість дисертації Катерини Сідіропуло базується на унікальності теми в контексті освітньої системи України, яка переживає значні трансформації, зокрема, зростаючу необхідність у формуванні управлінської компетентності майбутніх викладачів вищої школи за допомогою інноваційних освітніх технологій.
Здобутки цих новоспечених докторів філософії не були б можливими без їхніх наукових керівників кандидата педагогічних наук, професора Антоніни Розсохи, кандидата педагогічних наук, доцента Любові Лохвицької, доктора педагогічних наук, професора Ольги Шапран, кандидата педагогічних наук, доцента Вячеслава Різник та доктора педагогічних наук, професора Юрія Шапрана.
Висловлюємо щиру вдячність та вітання новим докторам філософії з успішним завершенням навчання в аспірантурі та присвоєнням наукового ступеня. Бажаємо їм подальших наукових досягнень та творчих успіхів у сфері освіти та педагогічної науки!
Пресцентр кафедри освітології та педагогічної інноватики