Соціально-психологічний факультет > Новини кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти > Викладачі кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти в реєстрі експертів з акредитації освітніх програм НАЗЯВО

Днями стало відомо про те, що заступниця з науково-проєктної роботи, кандидат педагогічних наук, доцентка Любов Лохвицька та доктор педагогічних наук, професорка Тетяна Степанова успішно пройшли процедуру відбору та навчання й увійшли до оновленого складу експертів з акредитації освітніх програм спеціальності 012 Дошкільна освіта Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Відомо, що відбір експертів проходив в кілька етапів – почали з теоретичного онлайн-навчання на платформі «Prometheus», де учасники відбору отримали базові знання з нормативно-правових аспектів акредитації освітніх програм та ознайомилися з процедурою проведення акредитаційної експертизи. Згодом вони прослухали онлайн-лекції від експертів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти.

Успішно пройшовши тестування та отримавши позитивні результати його проходження потенційних експертів запросили до виконання практичної частини навчання, де вони вивчали навчальні матеріали щодо підготовки звіту про результати акредитаційної експертизи освітньої програми.

Також слухачі відвідали онлайн-тренінг на платформі «Zoom», який проводила тренерка НАЗЯВО Олена Книш. Тут закріпили свої знання та отримали практичні навички у формуванні звітності щодо результатів акредитаційної експертизи та відповідних документів, визначенні відповідності відомостей про самооцінювання освітньої програми критеріям оцінювання якості освітньої програми, проведенні зустрічей та інтерв’ю, а також у командній роботі як членів експертної групи.

Університет Григорія Сковороди в Переяславі, соціально-психологічний факультет та кафедра психології і педагогіки дошкільної освіти сердечно вітають Любов Василівну та Тетяну Михайлівну, які продемонстрували високий рівень підготовки та відповідальний підхід до виконання завдань. Участь у ролі експертів з акредитації освітніх програм є важливим кроком у їх професійному зростанні та розвитку педагогічних кадрів як таких.

Пресцентр кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти

Недавні записи

Категорії