У березні на кафедрі психології і педагогіки дошкільної освіти соціально-психологічного факультету Університету Григорія Сковороди в Переяславі спільно із стейкхолдерами готували здобувачів другого курсу денної форми навчання освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до проходження педагогічної практики у групах раннього віку.
Напередодні на кафедрі психології і педагогіки дошкільної освіти соціально-психологічного факультету Університету Григорія Сковороди в Переяславі відбулася настановча конференція із педагогічної практики у групах раннього віку здобувачів денної форми навчання спеціальності А2 «Дошкільна освіта» у змішаному форматі. Зазначимо, що можливість здобувачами реалізувати своє право на вибір бази практики реалізується проведенням її у базових установах закладах дошкільної освіти м. Переяслава та за місцем їх проживання й працевлаштування.
Під час зустрічі наголошено на визначальній складовій практичної підготовки у формуванні професійних компетентностей майбутніх вихователів дітей раннього та дошкільного віку закладів дошкільної освіти. Також здійснено презентацію мети та завдань педагогічної практики у групах раннього віку, що сприяло глибокому та детальному висвітленню її змісту, форм, методів, засобів та дало можливість розширити уявлення здобувачів про весь спектр роботи практиканта в ролі вихователя дітей раннього віку. Ретельно розглянуто правила ведення та оформлення основних документів практикантами, надано схеми, проілюстровано їх зразки гарантом ОП Дошкільної освіти першого (бакалаврського) рівня доцентом Світланою Дем’яненко.
«Теоретичні знання та уміння, здобуті в аудиторіях, завдяки практиці, відшліфовуються та перетворюються на професійні навички», – зауважує завідувачка кафедри, професор Лариса Калмикова.
Стейкхолдер ОП Дошкільної освіти першого (бакалаврського) рівня, методист ЗДО «Сонечко» Наталія Миколаєнко та директор ЗДО «Берізка» Оксана Михайленко одностайно відмітили готовність здобувачів другого курсу до активної практичної роботи з дітьми першої молодшої групи. Виділений термін практики дозволяє проведення усіх форм роботи з дітьми раннього віку, також пробних і залікових занять. Наголосили на тісній комунікації практикантів із питань методичного консультування водночас із вихователями-наставниками та методистами від кафедри.
Методист із спеціальності доцент Інна Мисан передусім звернула увагу практикантів на специфіку дітей раннього віку, необхідному поєднанні догляду за дітьми та освітньо-виховної роботи, враховуючи індивідуальні особливості.
На завершення зустрічі висловлено побажання успішного проходження педагогічної практики, досягнення здобувачами професійної компетентності та належних програмових результатів.
Пресцентр кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти