З 20 січня по 28 лютого 2025 року здобувачка першого бакалаврського рівня, підопічна кафедри освітології та педагогічної інноватики соціально-психологічного факультету Університету Григорія Сковороди в Переяславі Анастасія Палатна проходила навчально-педагогічну практику у Переяславській гімназії №3. Нині ділиться її підсумками з пресслужбою факультету.
Під час проходження навчально-педагогічної практики в ролі асистента вчителя Анастасія мала можливість набути значного досвіду та покращити свої педагогічні навички.
«Практика дала мені уявлення про реальний процес навчання в школі та основні педагогічні завдання, які постають перед вчителем та асистентом вчителя», – зазначає студентка.
Одним з основних результатів практики є розуміння важливості індивідуального підходу до учнів, зважаючи на їхні різні рівні знань і потреби. Палатна навчилася працювати з учнями як індивідуально, так і в групах, що допомогло їй розвинути комунікативні та організаційні навички.
«Спостереження за досвідченими вчителями та участь у плануванні й проведенні уроків дозволили мені побачити ефективні методи навчання та управління класом», – стверджує Анастасія.
Загалом, практика стала важливим етапом професійного становлення здобувачки. Вона отримала можливість не лише перевірити свої теоретичні знання на практиці, а й усвідомити важливість педагогічної діяльності для розвитку учнів.
«Моя подальша мета – продовжувати вдосконалювати свої навички та застосовувати отриманий досвід у майбутній роботі вчителя», – додає Палатна.
22 січня Анастасія Палатна разом із дітьми мала можливість долучитися до відзначення Дня Соборності України, пізніше попрацювати у лабораторії цікавих дослідів, де вчитель Володимир Кондусь проводить захоплюючі експерименти та досліди для учнів.
«Спостерігати, як діти з цікавістю і радістю беруть участь у таких активностях, неймовірно приємно. Більше того, я змогла спробувати один з експериментів на власному досвіді, що стало дуже цікавим і захоплюючим досвідом. Безумовно, велика подяка Володимиру Івановичу за таку чудову ініціативу», – каже студентка
10 лютого в школі відзначався День парасольки, а у школі було гамірно і пізнавально. Одним із головних моментів стало дефіле з парасольками, де учні продемонстрували свої власні парасольки та потрапили під незвичайний дощ із пластикових кукурудзяних паличок. Також гімназисти взяли участь в акції «Парасолька миру», а оздоблені парасольки ставали символом нашої надії на мир і перемогу.
«Особливою родзинкою свята стала оригінальна фотозона з величезною парасолькою, під якою були розташовані гніздечка пташок і квітучі чарівні квіти. Це був чудовий день, наповнений теплом і увагою, і я щиро дякую Володимиру Івановичу за організацію цього незабутнього свята», – каже Палатна.
Навчальна-педагогічна практика – це чудова нагода перевірити всі свої знання та спробувати себе у творчому польоті вчителювання. Це безцінний досвід роботи з дітьми до того, як почати професійну кар’єру та зануритися в буденні справи «освітянської спільноти». За словами здобувачки Анастасії Палатної, цей досвід надихнув її продовжувати навчання у сфері освіти та розвиватися як майбутньому педагогу.
Пресцентр кафедри освітології та педагогічної інноватики