Здобувачка IV курсу соціально-психологічного факультету спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» Анастасія Палатна взяла участь у міжнародній онлайн-Академії «AI for Diverse Career Purposes», організованій Університетом Вітовта Великого (м. Каунас, Литва) у межах європейського проєкту Erasmus+ «SheTechTalks».
Академія з 13 жовтня по 7 грудня 2025 року об’єднала учасників з різних країн, професійних сфер і освітніх середовищ. Такий міжнародний формат сприяв не лише навчанню, а й активному міжкультурному обміну, розвитку комунікативних навичок і формуванню європейського бачення освітніх і професійних процесів.
Курс включав 8 навчальних сесій, поєднуючи синхронні та асинхронні заняття, менторську підтримку та можливість долучитися до Career Day у Греції.
Програма включала:
- Роль штучного інтелекту у професійному житті;
- Короткий курс з Python для початківців;
- Інженерія запитів (prompt engineering) для нетехнічних користувачів;
- Використання ШІ для освіти та кар’єри;
- Безпека і цифрова відповідальність у роботі з ШІ.
«Участь у цій Академії стала для мене важливим етапом професійного зростання та особистісного переосмислення ролі сучасних цифрових технологій у сфері освіти. Ще одним підтвердженням того, що сучасний педагог має бути не лише носієм знань, а й фасилітатором навчального процесу, наставником і провідником у цифровому середовищі. Отримані знання дозволяють по-новому подивитися на освітній процес, зробити його більш інтерактивним, інклюзивним і адаптованим до потреб здобувачів освіти. Я усвідомлюю необхідність постійного оновлення знань і навичок, особливо в умовах стрімкої цифровізації та трансформації освітнього простору», – ділиться Анастасія Палатна.
За результатами успішного завершення всіх навчальних модулів Анастасія отримала сертифікат, який підтверджує сформованість відповідних цифрових, освітніх і професійних компетентностей. Проте найбільшою цінністю, за її словами, стали не лише документальні підтвердження, а й досвід міжнародної співпраці, віра у власні можливості та розуміння того, що навіть у складних умовах воєнного часу українські студенти можуть і повинні бути активними учасниками європейського освітнього простору.
Здобувачка переконана, що що участь у таких міжнародних освітніх ініціативах сприяє зміцненню потенціалу української освіти та науки, формуванню конкурентоспроможних фахівців і підготовці нового покоління педагогів, здатних відповідати на виклики сучасності, впроваджувати інновації та працювати задля відновлення, розвитку та майбутньої перемоги України.
Пресцентр кафедри освітології та педагогічної інноватики


